äntligen fredag!!

ojoj sitter med mitt so-arbete men jag tror att jag går och lägger mig nu... jag ska ju upp och jobba imorgon! efter det ska jag möta frida för att vi ska gå på david lachapelles fotoutställning på factory i nacka strand. ser verkligen fram emot det! på kvällen ska vi till markus och träffa honom och gustav, vi får se om de hyrt någon bra film bara. markes träffade jag idag också efter den där övningskörningskursen jag var på med mina underbara föräldrar idag. den var inte så tråkig som alla hade sagt och ärligt talat kändes det inte som tre och en halv timme. fast mina föräldrar tyckte annorlunda. bakom mig satt en snubbe på kanske 50 år och värre besserwisser har jag aldrig mött! och det roliga var att han lät så övertygad om att han hade rätt hela tiden och rättade alla andra med den där välkända besserwisser tonen; "nej, idioter, jag har rätt" och ungefär 95% av gångerna hade han fel! jösses... lärorikt var det i allafall och jag ser fram emot att få köra bil. fast det känns ju lite läskigt också, tänk om jag kör över en katt eller krockar! jag satt först i bilen på väg hem och tänkte på alla barn som skulle kasta sig ner i dikena när jag kom körande men sen tittade jag på alla som körde bil runt omkring oss och tänkte "om alla de här klarat av att lära sig köra bil, varför skulle inte jag göra det?" jag antar att det här är en av de där grejerna som jag ältar för mycket och sen är det inte så farligt trots allt. jag hoppas det i allafall... ni skulle förresten se blåmärket jag har på benet efter hedlunds straff igår! helt blått, upptäckte jag i duschen imorse! fast det är ju lite roligt i allafall!  

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0