fredag

nu är jag tillbaka efter ett ganska långt uppehåll... det är mycket i skolan just nu, nationella prov hit och uppsatsinlämningar dit... dessutom får man ju besked från gymnasiesökningen den 17 april så jag känner mig konstant orolig/nervös. idag träffade jag emil och hans bästa kompis martin för att fika i stan, det var trevligt, första gången jag träffade martin och emil har jag inte sett på ett tag heller. så det var kul. imorgon bär det av hem till frida för att festa på våfflor och annat onyttigt men gott. vi hade ju från början tänkt att vi skulle äta våfflor på den riktiga våffeldagen men jag var som bekant på gotland, frida var i luleå och tess var i skåne så vi beslutade oss för att ha en låtsas-våffeldag lördagen den 5 april, alltså imorgon. men innan dess måste jag köpa fina rosa rosor till min kära frida eftersom jag bestämt att jag ska göra det varje våffeldag, jag gjorde det förra året också. det är nämligen hennes favoritblomma. det här blev ett kort inlägg märker jag men jag får kompensera genom att skriva ett längre imorgon.  


Comments
Postat av: frida

du är förjävla söt hahaha

2008-04-05 @ 01:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0