hej lördag!

äntligen sitter jag ner och tar det lite lugnt denna lördag. jag jobbade på minitennisen med tobias mellan nio och tolv och sedan har jag träffat teklas syster vilda för fika. jösses vad hon blivit lång! snart ska jag hjälpa till att fixa middagen för teklas mamma lotta kommer hit på middag vid 6 tiden. lilla tekla som snarkat hela natten lång... jag är glad att jag lyckades somna med en liten snarkande krabat på en madrass bredvid min säng. hon och lubbe är ute och blåser såpbubblor på varandra just nu. jag gillar såpbubblor, haha, det är som att vara barn igen! jag funderar på att ta ett skönt bad och göra en hårinpackning nu, det vore skönt... å andra sidan, borde jag lägga en sista hand på mitt so-arbete... å tredje sidan kan jag lika gärna göra det sist nämnda imorgon efter hundkursen. jag fick en jättejobbig huvudvärk efter jobbet som försvann av en latte men nu känns det som om den kommer smygande tillbaka igen... det blir nog ett bad. jag skriver nog ett till inlägg senare ikväll också, ha det bra så länge!  


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0