kort inlägg

imorgon har jag nationellt matteprov! därför har jag suttit och skrivit ett gammalt prov som min käre oskar skrev ut åt mig idag och jag känner mig så förberedd man kan vara... hoppas det går bra. jag har också suttit och skrivit på min so uppsats om antikens grekland och antikens rom. jag ska jämföra dem med varandra och jag vågar påstå att det går framåt. jag kom just ihåg att jag ska lämna barnen på dagis imorgon, tänk om jag glömt det! annars har jag haft en ganska lugn dag, jag och hedlund skrattade åt den där snubben i usa som satt fast i en hiss i 41 timmar. skulle det hända mig skulle jag bli galen! jag sa det till krille men då sa han att han skulle lägga sig och sova bara och det stämmer nog ganska bra, han är världens sömntuta och man ska vara glad om han kommer till skolan innan 10. fast jag gillar ju dig ändå, krill! nu ska jag sova, lång dag imorgon tror jag, jag känner mig så oplanerad just nu, måste in i någon form av rutin igen! 

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0