kulturell helg

bara en månad kvar på terminen och skolarbetena tycks aldrig bli färre! jag sitter nu med en uppsats här, jag är nästan klar men kände att jag behövde ta en liten pause så jag skriver lite på min älskade blogg. igår var jag och frida på den där fotoutställningen med david lachapelle. den var jättebra, hans bilder är jättebra och en del är ganska fascinerande! efter det bar det av hem till markus för att se på film. de hade hyrt skräckfilmer; the grudge på japanska och en film som hette creep. vi struntade i the grudge och kollade på creep och jag skulle inte kalla det skräckfilm! obehaglig var den men det var ingen skräckfilm! nästa gång ska jag och frida välja film för gustav har ganska konstig filmsmak. no ofense, gustav! och gissa vem som sitter på bussen när jag och frida hoppar på i ektorp centrum? min underbara zorba! hans klass är här på studieresa och så sa vi att vi skulle ses i veckan och fika men idag smsade han mig och sa att han åker hem på tisdag och hade fullbokat schema. så jag missar honom den här gången också. men hur som helst var det underbart att se honom och vilken slump att han sitter på just vår buss! jag saknar honom så mycket eftersom vi ses så sällan!! idag var jag på moderna museet och kollade på andy warhol utställningen igen med min familj. han var verkligen en fascinerande person och jag älskar hans konst! en kulturell helg med andra ord. efter moderna museet åkte jag och mamma till stockholm modecenter på utförsäljning och snacka jag fyndade på soaked in luxury! tre toppar, en kjol och en väst för 140 kronor! så nu vet jag precis vad jag ska ha på mig på valborg! nu ska jag göra klart mitt arbete och sedan får jag se vad klockan är, jag måste hinna ringa alex för jag sa till honom igår att jag skulle ringa idag vid tre men jag pluggade då så jag är lite försenad :P

Comments
Postat av: Gustav

Du min filmsmak äger, det var bara att ni är helt enkelt för dåliga för att kolla på mina filmer! Den var faktiskt mer komisk istället för skräck:D

2008-04-27 @ 20:25:48
Postat av: Markus

Gustavs musiksmak e ju bäst även fast filmen var sämst :)Jag ville ju faktist ha komedi :)

2008-04-28 @ 16:13:17
Postat av: johanna

hahaha med adam sandler markus xD det är inte komedi det är en pina!!!! XD och den var mer komedi än skrävk det kah jag hålla med om gusrav xD

2008-04-28 @ 20:15:07
Postat av: Markus

Lätt att vi ska ha adam sandler :D han är bäst såg en film med han för någon dag sen. Sjuk snubbe ;)

2008-04-28 @ 22:38:33
Postat av: Gustav

men blä åt er alla! Jag äger och det är guds straff för er!!

2008-04-29 @ 19:19:40
Postat av: amanda

lite ensamt i skolan utan dig...

kram

2008-04-29 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0