preliminär gymnasieintagning :D

igår kom det preliminära gymnasiebeskedet! jag har varit så orolig och nervös över det att jag knappt vågade gå in på sidan igår. men till sist tog jag mitt förnuft till fånga och kollade var någonstans jag kan förvänta mig att jag kommer plugga efter sommaren. jag kom inte in på kungsholmen men det hade jag å andra sidan inte väntat mig heller, däremot kom jag in på mitt andra val och när jag såg det blev jag så glad och nog ganska chockad att jag började gråta. markus fattade ingenting i andra änden av telefonen... det är så skönt, nu ska jag bara ändra några saker och göra ett omval men nu har jag i allafall ett hum och var jag kommer hamna och då känns det som om en stor tygnd lyfts från mina axlar eftersom jag varit så orolig. en sak mindre att oroa sig för alltså, hurra! nu har jag två nationella prov kvar och några fördjupningsarbetetn, det är ungefär en och en halv månad kvar på terminen, sen kommer sommaren och sen gymnasiet, livet leker! :D :D

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0