roande oväsen gör att du till sist somnar hemma hos sam

här sitter jag och har precis kommit hem från sam efter att ha firat teos födelsedag. det var trevligt, god mat och finfint folk! jag fick till och med tillfälle att spela in en video på mobilen när alla fina grabbar spelar på något av alla instrument sam och teo äger, fast det bästa av allt är att sam skuttar omkring framför alla andra med någon slags flöjt och blåser för glatta livet. hårdrock sa han, roande oväsen säger jag. tack för det killar!! jag håller på med min engelska uppgift; att analysera en låt och översätta texten på svenska... det går väl framåt. idag hade vi sista delen av de engelska nationella proven, den skriftliga delen. nu är det bara två nationella matteprov kvar, så skönt det ska bli när de är gjorda! efter lunchen hade jag, rikard och düring bild hela eftermiddagen och castellos treor hade bild med oss. har jag nämnt att killarna kallar treans tjejer för 'johannas fan club'? i cirka en timme satt jag med en bunt tio åringar och hörde saker som "du gör sååå fiina bilder!!! jag är så dålig". jag kommer ihåg hur det var i den åldern; man ville stärka sitt självförtroende genom att visa att man tyckte sämst om sig själv, bara för att få höra av andra "du är sååå duktig!! dina bilder är jäättefina!!" gulligt, grejen är att jag kan knappt rita en streckgubbe, hur jag fick vg i bild är bortom all förståelse. dock är det vg jag nu kämpar för att behålla och det ser ut som om jag kommer att lyckas med det! nu ska jag göra klart engelska uppgiften och sedan ska jag sova, jag är förvånansvärt trött och somnade i sams säng när de andra var ute och spelade fotboll.

Comments
Postat av: Markus

Tjejen som jämför mig med 10åringar i telefon :)

2008-04-16 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0