sömnen hittar dig till slut

hejhopp! söndagkväll, vad kan jag säga? jag är fortfarande mätt efter vårt våffelpartaj igår. inte nog med att frida tänkt använda båda paketen våffelmix, hon hade dessutom gjort både smoothies och fruktsallad. trots att jag höll på att spricka till sist var det underbart att sitta med några av de underbaraste människorna i världen och prata en massa strunt (om man inte räknar då vi pratade om musik) i tre timmar. ni vet att jag älskar er!!<3 idag var jag uppe tidigt, inte för att jag är känd för att sova sent men ändå. vid fyra tiden promenerade jag och mamma hem till mormor och latmaskarna, det vill säga männen i familjen, kom efter med bilen. vi blev kvar hos henne till sju eftersom hon gjort en massa god mat. så jag håller på att spricka idag också. nu kommer jag att vara mätt till nästa helg. nej, nu skojar jag bara, jag kommer vara hungrig imorgon vid frukosten igen. sedan har jag smsat med markus och min lilla seglaroskar också mest hela kvällen. jag träffade markus i torsdags på idrottskolan och gjorde bort mig totalt eftersom jag trodde att han hette martin... men, ni som känner mig vet ju att jag gillar att göra bort mig. grejen är att jag känner ungefär fem stycken martin så när min chef sa 'och så jobbar markus idag' så tänker jag av någon konstig anledning martin... oroande, dock samtidigt ganska roande. och oskar är på väg hem från ängelholm där han har seglat hela helgen. stackarn kommer hem mitt i natten och ska upp till skolan tidigt också... trevligt det ska bli att träffa honom på onsdag i allafall, han börjar bli uppbokad med all segling nu när våren är kommen. imorgon är det skola som vanligt och det är bild som står på tapeten. sedan ska jag plugga, plugga, plugga hela eftermiddagen om jag själv får bestämma. bäst att gå och lägga mig nu eftersom det är en vecka kvar tills jag får min sovmorgon till klockan nio igen! sov gott, stanna inte uppe för sent, vardagen är på intågande...    

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0