stress=energi

jag skrev inget till inlägg igårkväll, dels för att lotta och tekla stannade ganska sent och dels för att jag spenderade ganska stor del av kvällen med att prata med markus i telefon. han kom hem från linköping idag, det hade gått ganska bra för de till sist och jag tycker att det var ganska roligt att linköping kom sist i sin egna cup! fast tråkigt för dem såklart... idag var det hundkurs vid tio tiden och efter det har jag varit hemma hela dagen. man blir så trött av att bara titta ut genom fönstret om det är sånt väder som det var idag. nu ser det i allafall ut att spricka upp vilket är bra för jag ska ut på promenad med oskar vid åtta. jag kan i allafall stolt säga att jag är klar med mitt so-arbete! jag tog mig i kragen och gjorde det för några timmar sedan! imorgon är det måndag och skola smen det är okej, nu när jag börjar känna att det bara är några veckor kvar har min stress blivit någon slags energi som gör att jag orkar med allt skolarbete och verkligen gör mitt allra bästa för att göra ett bra jobb. snacka trist det skulle kännas att sänka sig nu, sista terminen i nian! och vänta lite, jag ska kolla min kalender... jomen visst, på torsdag är det den 17 april vilket innebär att det preliminära gymnasieintagningsbeskedet kommer med posten. jösses, det känns som om det var förra veckan jag klagade över min oro över det brevet men i själva verket var det nästan två månader sedan. tiden går mycket fortare på vårterminen, trots att den är längre... på onsdag är det nationellt prov i engelska, den skriftliga delen och sedan har jag ju ett par i matte kvar... haha, mamma och tobias har köpt ett nytt tevespel och nu hör jag hur de skriker på varandra och teven där nerifrån för att de inte vet hur de ska döda monstren! vilken underbart knäpp familj jag har!!!!!<3 


Comments
Postat av: Markus

Haha Linköping roligt lag asså. Bara för att det tar typ 5 matcher för oss att komma igång sånt är livet. ;)

2008-04-13 @ 19:53:49
Postat av: Gustav

men vi ägde iaf!:P

2008-04-14 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0