home sweet home

borta bra men hemma bäst. egentligen gillar jag inte den frasen men den stämmer ju så bra. visst var det skönt att åka skidor och komma bort ett tag men det är underbart att komma hem till sitt eget hus, sin egna säng och allt sådant. fast det är ju klart,jag har redan börjat planera för gotlandsresan om två veckor. den kommande veckan blir nog ganska stressig; jag ska lämna in mitt bildarbete, slöjdarbete, teknikarbete, engelskaarbete, idrottsarbete och svenskaarbete. jag har ett mycket viktigt franskaprov på fredag och sedan var det någonting mer,har jag för mig... jag kommer nog på det senare.
ni vet när man blir så där frustrerad över någonting fast man inte kan förklara vad? så kände jag mig tidigare idag, helt utan förvarning blir allting jättehemskt och det känns som om jag ska koka över efter minsta lilla grej... jag hatar när det blir så och jag försöker tänka på andra, glada saker men sedan är jag ändå sådär otroligt hemsk så jag knappt vet vart jag ska ta vägen! jag vill kasta en glasflaska eller något liknande hårt ner i marken och bara höra hur den går sönder. fast det gör jag ju inte men just då brukar det kännas som om det skulle hjälpa. vad hände med mitt nya, positiva jag? jag vill vara positiv och glad hela tiden och ena stunden tänker jag; oj vad glad jag känner mig, för att i nästa stund bara vilja skrika av missnöje. även fast jag inte är missnöjd alls! vad beror det på?????? om det är någon som vet och/eller vet hur man botar det, snälla skriv en kommentar... jag ska nog helt enkelt gå och dra något gammalt över mig tillsdet känns bättre. imorgon blir det nog en roligare dag, hoppas jag. jag ska fika med seglaroskar vid tre och det ska bli trevligt! på måndag är det ju skolan igen men det känns bara roligt att komma tillbaka och träffa alla fina polare, de flesta har jag ju inte träffat på två veckor.
ha en bra lördagseftermiddag!   

Comments
Postat av: Anonym

kanske bara saknar folket? ;)

2008-03-08 @ 21:09:47
Postat av: cheriie

självklart saknar jag "folket" mest krille!

2008-03-08 @ 21:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0