lubbe är min stora idol!

god morgon! eller ja, god förmiddag om man som jag vaknar relativt tidigt... har jag berättat om min stora idol? min yngsta bror lubbe. egentligen heter han ju lucas men tack vare min familjs livliga fantasi blev lucas till lubbe. skönare sjuåring får man nog leta efter! egentligen är han nog ganska vanlig men jag har stora planer för min lilla busunge. hur som helst hittade jag en bild på oss som jag tog i julas. det var tänkt att vi skulle se söta och snälla ut men precis när jag tryckte ner knappen på kameran, gör lucas en minst sagt läskig grimars... jag tar nog med en fin bild på honom också så att ni får se hur gullig han är egentligen! ha en superskön söndag!

image5                  image7

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0