måndag kväll

sitter med min teknikrapport om min söta lilla elmotor som jag byggt på tekniken i skolan. nu är jag nästan klar och jag håller på att somna, jag ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll, det lär ju ändå ta flera timmar för mig att somna... skola idag var det, ja. det var jättekul att komma tillbaka efter lovet. jag har saknat alla mina underbara vänner och en vecka är en lång tid att vara borta känner jag. nej, egentligen inte men det känns som om det är mycket längre än det egentligen var. frida kom hem från new york i natt, hon smsade mig vid tre för att berätta att hon levde och precis ätit middag! trots att hon kom hem så sent, har en helt sne dygnsrytm och skulle upp till skolan bara några timmar senare, såg hon till att läsa min blogg innan hon gick och la sig! tackar och bockar, raring! när jag kom hem möblerade vi om ett rum här hemma, fint blev det men ryggen tar ganska mycket stryk under sådana projekt... imorgon är det en vecka kvar tills mimmi fyller 16 år! vi har bestämt att vi ska ut och äta middag på ciao ciao på odenplan och imorgon ska jag ringa och boka bord, jag måste vara ute i god tid, jag bara är en sådan person. sen måste jag bestämma vad jag ska köpa till henne. hon har sagt att hon inte vill ha någonting men jag tänker inte komma tom hänt på min bästa kompis födelsedag, vem tror hon att jag är egentligen, kära nån! jag måste också hinna köpa en ny bikini till på torsdag eftersom vi ska simma på idrotten i skolan...
nu har mitt ben somnat, vilket jag tar som ett tecken på att jag borde röra lite på mig... sov gott, jag går nog och lägger mig snart, eller jag kanske ska stanna uppe och kolla på csi... om jag inte gör det kommer düring att berätta allt som hände för mig imorgon så frågan är om jag vill se csi över huvud taget för om han berättar är det ju ingen idé att se det alls, han berättar ganska detaljerat...        

Comments
Postat av: Anonym

xD

jag gillar rubrikvalet till den här och förra :P
vet inte vrf men bleh... nåt sånt iaf :P

2008-03-10 @ 20:33:48
Postat av: Jonas

Svar: okej.. 1,80

2008-03-10 @ 21:37:42
URL: http://Jonaskjallstrom.blogg.se
Postat av: mimmi

middagen på ciao ciao kmr bli skitmysigt! vi fotar så vi kan dela med oss av hädelsen i din blogg (;

2008-03-12 @ 23:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0