måndag morgon

god morgon! hoppas alla sovit gott, jag har inte gjort det... ända sedan vi kom hem från fjällen har jag haft jättesvårt att sova. men förhoppningsvis blir jag helt utmattad efter skolan idag. jag ska alldeles strax åka dit, till det där underbara stället som vissa kallar fängelse och vissa kallar skola. trots att det nästan är ett måste att utåt hata skolan, eller i allafall starkt ogilla den, tycker jag att det ska bli trevligt att åka dit idag och träffa alla finfina polare. men jag antar att det är skillnad sådär efter lov... imorgon måste jag tycka illa som stället igen. igår fika jag med seglaroskar och det var jättetrevligt! han är så rolig och det var jättekul att sitta och prata med honom! sedan var det ju lilla zorba som sms:at och sagt att han hade tråkigt i stockholm. jag hade tänkt att jag kunde träffa honom idag, eftersom nicci ska klippa sig och vi därför får ta fika en annan dag men då visade det sig att zorba var på väg hem redan igår! tänk vad typiskt ändå, ifall jag bara hade kollat den gamla mobilen i lördags,så hade jag sett zorbas sms och kunnat träffa honom! men jag åker ju till gotland på skärtordagen och då har jag en vecka på mig att träffa honom! nej,nu är det nog bäst att jag tar mina saker och åker till skolan, ha en bra dag!!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0