plugga hela dagen, plugga hela natten

idag simmade vi på idrotten. jag hade inte hunnit köpa en ny bikini så det blev den gamla i allafall. vi skulle lära oss livräddning och det gick bra när jag skulle rädda mimmi med en livbojj men när jag skulle rädda henne igen och bara skulle använda händerna gick det inte lika bra så det slutade med att jag satte henne på mina axlar och på så vis fick henne i land. alla sätt är bra utom de dåliga, som jonny säger. efter simningen var det någon kärring som stal mimmis mobil och det var inte alls bra! helt plötsligt är den borta och avstängd när vi försökte ringa till den. grejen är att mimmi tappade bort sitt busskort i tisdags så det var ju lite dålig tajming för mobilen att bli snodd. å andra sidan, när någonsin är det bra tajming att sno en mobil? efter skolan åkte jag till idrottskolan för att jobba en timme och mer än hälften av barnen var sjuka! trots det hade jag och alex ganska svårt att få dem att lyssna på oss... nu sitter jag och skriver min tekniska rapport om min elmotor som jag ska ha mailat till min lärare innan midnatt. jag är snart helt klar och då ska jag finputsa mina kunskaper i franska till provet i morgon, samt läsa igenom min engelska redovisning som jag ska göra imorgon. fullt upp, med andra ord, jag passade bara på att slänga in ett litet inlägg här när jag ändå satt vid datorn. jag ska nog göra lite kaffe så att jag orkar med allt pluggande... om jag är för upptagen av skolarbete, eller helt enkelt jobbar ihjäl mig de närmaste dagarna så kan jag passa på att hälsa alla en trevlig helg!!  

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0