sms från zorba!

nu ska jag strax åka iväg för att träffa seglaroskar och fika. jag var bara tvungen att skriva ett snabbt inlägg! jag fick ju en ny mobil för några veckor sedan och nytt mobilnummer och allt sånt... hur som helst, jag satte igång den gamla mobilen för att se om någon fortfarande hörde av sig till det gamla numret (det var ett kontantkort) och gissa vem som sms:at mig igår för att berätta att han var i stockholm? zorba, min underbara polare från gotland!! jag svarade från den gamla mobilen och skrev mitt nya nummer, nu väntar jag på att han ska svara och säga hur länge han stannar, han kanske har tid att ses imorgon! det vore toppen,jag har verkligen saknat honom sedan vi träffades senast!! nu ska jag åka...

Comments
Postat av: Jonas

Tack, ja det kanske jag gör, har du nått emot det?

2008-03-09 @ 15:14:56
URL: http://Jonaskjallstrom.blogg.se
Postat av: Jonas

Svar: Ja precis..!! Klart jag är skön:P

2008-03-09 @ 21:24:53
URL: http://Jonaskjallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0