back on track

hola amigos!
tillbaka i skolbänken idag då.. motigt eller vad att gå upp imorse? hur som helst en trevlig dag, trots att morgonen blev minst sagt bedrövlig. antar att ni inte ens vill höra trafiktrubbel ur en gymnasieelevs synvinkel och därför tänker jag inte besvära er.

blev kvar i skolan till fyra tiden, ungefär och då åkte jag hem för att hjälpa mamma att förbereda middagen tills imorgon. vi får gäster, 17 blir vi totalt och 10 barn (borträknat mig själv ur barnaskaran för, ja ni vet..)
denna middag innebär att jag missar carrobarros movienight, depp-situation hitåt! men jag ska vara med fritch hela lördagen så det blir superbra då. 

imorgon, mina damer och herrar, så blir det finare gallej på tidig till sen eftermiddag. en annan ska nämligen träffa fina felix runt 13:37 tiden! vi flyttade fram det en vecka (läs: jag flyttade fram och felix samtyckte, det brukar bli så antar jag). det ska hur som helst bli så otroligt kul att träffa honom! förutom att vi stött på varandra på bussen då och då har vi inte träffats på riktigt sedan pontus åkte till USA, i slutet av sommaren!! alldeles för länge sedan med andra ord!

nu ska jag dricka upp mitt te och kolla vilken buss jag ska ta imorgon bitti..

<3



för att vara lite anonym får ni en bild av felix arm som jag ritade en gubbe på för x antal månader sedan.
ganska lik om jag får säga det själv!
nej, nu skojar jag, felix, du är mycket sötare!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0