smält, smält god damn it!

jaha. tisdagen var över, det vänder vi blickarna mot skyn och tackar för!

imorgon hade kunnat bli en bra dag. en riktigt bra dag. engelskan är inställd så det hade vankats sovmorgon till kvart i tio. men nej. så roligt ska livet inte vara. inte idag, inte. jaha.

nej istället blir det plugg hela natten lång eftersom jag har omprov i idrott imorgon klockan 3. och till råga på det blir det ingen sovmorgon för min del eftersom städarna knackar på klockan 8, sharp. jaha. får jag snälla gråta av ångest, panik och stress?

och det finns för farao inget värre än att gå hem från bussen numera. jag åker från skolan, taggad på att komma hem och verkligen råplugga! kommer till min station, hoppar av bussen och promenaden hem verkar suga musten ur mig. det är kallt och isigt och lite snöigt på vissa ställen. kan det inte bara smälta bort? nu. bums. pronto!

jag orkar inte. och om jag ska läsa 800 poäng i tvåan och utöka mitt program med 50 poäng i trean, hur ska jag orka det? ärligt talat. hur sjutton ska jag orka?

jag går och gömmer mig med idrottsboken nu, 'til the break of dawn. hoppas att jag inte somnar på provet.

<3



sitter btw och lyssnar på en av låtarna som racer spelat in och skickat till mig. vill lägga mig ner och vakna i italien, på sommarlovet, med mvg i allt. tack för musiken, racer, dig klarar man sig inte bra utan! 


Comments
Postat av: CK

Ibland undrar man varför den lyckliga biten i Törnrosa är när flickebarnet måste vakna...

2009-02-11 @ 22:05:13
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0