felix

fick just en liten stund till övers, har varit uppe i varv sedan jag kom hem och våra gäster kommer om 45 minuter. synd att jag missar carros filmkväll dock!

jag begav mig ju till nacka gymnasium idag för att träffa felix. jag kände mig som en alien när jag kom dit. fullt med folk och det kändes verkligen som om de alla tänkte "vem farao är hon och vad gör hon här?"
jag satte mig i alla fall där i kafeterian och väntade på felix som hade historieprov. åh, vad skönt det var att se honom! det var alldeles för länge sedan men det var ändå en väldigt familiär känsla över att halka ner för backarna mot forum med honom. vi har ju trots allt känt varandra i fem år och det kändes inte som om det var ett halvår sedan vi sågs.

tog en fika för att stilla min koffeinabstinens och för att prata om viktiga och mindre viktiga saker. jag har saknat dig och ditt underbara röda hår, felix! tack för en superbra eftermiddag och så måste vi börja ses mer nu!!!


min 5250:e bild för er som undrar..


<3

Comments
Postat av: Theodor

han ser fortfarande ut som ett troll

2009-02-07 @ 16:27:16
Postat av: Johanna

det gör han visst inte och har aldrig gjort för delen heller :D

2009-02-07 @ 22:50:14
URL: http://cheriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0