såhär mellan skymning och gryning

hehe, nu sitter jag här ensam i mörkret och flummar lite, sådär som det brukar bli! det var superfint väder idag,solen sken och jag tog en massa fina bilder. dock såg jag ingen mening med att ladda in dem just nu så ni får inte se dem.. än.

jag kan också meddela att jag 1. är inne i en lame musik-period. detta innebär att jag tar med mig spellistan på ipoden i graven. men snart är det mars och då vaknar jag igen, 2. jag börjar känna mig grymt trött! 3. jag hann inte ringa racer för han har redan gått och lagt sig och det får mig att känna ett sting av dåligt samvete. bara så att alla vet..

imorgon blir det nog sämre väder men jag ska nog kunna få ut det bästa av dagen! nu tänkte jag lägga mig i min obekväma säng och sova men innan jag gör det ska jag roa er med en grej som fortfarande får mig att skratta i tid och otid, dålig humor som jag faktiskt har. ja, som några av er minns åkte jag ju färja till polen för att sedan bila till österrike och vidare till italien i somras. några av er vet också att jag tycker det är rätt roligt med skyltar och saker, särskilt sådana som man lätt kan misstolka...

hur som helst var vi på färjan, vi hade just ätit en okej middag och jag skulle gå in på toaletten. det satt två skyltar på dörren:


haha, bara den är ju rätt skojigt med en snubbe som smyger in på damtoaletten, men när jag ska gå ut igen ser jag denna bild på andra sidan dörren:

snubben snubblar ut ur damtoaletten. man undrar ju vad som fick honom att lägga benen på ryggen...

haha, dåligt dålig humor som sagt... jag har druckit för mycket kaffe.

<3

Comments
Postat av: krill

hahahahahahaha den var jättegulligt ju x]

2009-02-25 @ 23:09:30
Postat av: racer

hahaha, klockrena skyltar. x)

2009-02-26 @ 18:41:31
Postat av: racer

sticker försiktigt upp en hand i vädret det var jag... men men, hördudu. Du har annat att hjälpa mig med! :D

2009-02-28 @ 17:20:52
Postat av: CK

sv: du lär få se mer av mig så, eftersom jag glömde mina klumpisar på något tåg/ngn tågstation idag... :'(

2009-03-01 @ 14:32:39
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0