kalla dem bortförklaringar, undanflykter, ursäkter, vanliga förklaringar, motiveringar, klargöranden...

hej, hej och hej igen! länge sen jag skrev ett riktigt inlägg känner jag nu, jag har inte insett hur lång tid som gått. vågar knappt kolla på statistiken... hursomhelst har jag SJÄLVKLART en förklaring, en bra sådan också (känns som om det är det enda jag kommer med nu för tiden; ursäkter och förklaringar).

anyhow, jag har haft sjukt mycket plugg de senaste två veckorna. det har varit så mycket att göra och för att göra mitt liv ytterligare lite roligare så såg jag till att råga på hög feber, huvudvärk och ont i halsen i tisdags. hurra. kan ni förstå att jag till och med blev hemskickad från skolan!? hemskickat! som i: "johanna, du får inte stanna kvar här" och "racer, ser du till att johanna kommer hem och inte gör något dumt?" helloooo!?

jaja, nu är jag frisk men långt ifrån pluggfri. ovanstående förklaring är lika med anledningen till att bloggen har försummats, förlåt så mycket. men hörni! häng inte läpp mer, sjung med mig istället med falska stämmor och en ostämd  triangel för nu är det sportlov!!! spring break woohoo!!!! en annan sticker ju i väg med en trave skolböcker på 4 kilo till fjällen. jag ser det som mitt rehab med tanke på de senaste veckornas turbulens. när jag kommer tillbaka ska jag vara samma gamla välplanerade och strukturerade johanna som jag var för inte ens ett år sedan. vi ogillar skarpt tjejen som ersatt henne! slarvig och oplanerad brud, denna där...

lite sorgsen eftersom jag missat en massa roligt denna vecka + att jag inte hunnit träffa vare sig david eller nicole.. miss you guys!

jag orkar inte uppdatera er på gammalt skoj och groll så vi ser detta som en nystart. dock bjuder jag på en gammal bild från min älskade terass oppe på fjället.

vill passa på att hälsa till skippy och racer som kommer spendera lovet i ett arkiv med en massa papper och slipsarna på sned! gör mig stolt mina kontorsnissar!!!

jag får se om jag hinner titta in och skriva under veckans gång, räkna dock inte med det för jag ska chilla sönder och köra in i massa träd! nej, just det. det var det jag inte skulle göra! jag har åtta grejer som ska vara klara när jag kommer hem. nio om man räknar en deal jag har med mr racer. HA ETT BRA LOV ALLA UNDERBARA!!!



<3


Comments
Postat av: sandra

detsamma, ha ett bra lov!:)

2009-02-21 @ 10:53:21
URL: http://saandor.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, på tiden att du skriver toker! tack för lyckoönskningarna, du ska få höra om en riktig luthersk arbetsmoral när du kommer tillbaka ;)

Vad är det för fel på den "andra" johanna? :P och you better keep our deal ;)

2009-02-21 @ 16:05:41
Postat av: ernst

tack för att du skrev ett inlägg, trodde att det hade hänt något...

2009-02-21 @ 17:56:31
Postat av: CK

men hallå, erkänn att jag inte direkt kunde lita på att en tjej som ligger i 40 graders feber, håller sig fast i bänken och säger: "jag MÅSTE, MÅSTE göra samhället, MÅSTE göra samhället!" inte skulle få för sig att vända halvvägs och springa tillbaka till skolan? ;D <3<3

2009-02-21 @ 18:15:23
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0