bättre än ingenting

okej, jag vet att jag lovade att utförligt berätta om gårdagen men nu har klockan blivit mycket. dessutom var ju många av er med. däremot kan jag bjuda på lite bilder. and don't worry, de dyker upp på facebook också. de skulle redan ha legat där nu men vi funkar inte alltid ihop jag och facebook... oftast beror det på den sistnämnda.

idag var jag med mamma och lubbe i stan för att kolla fotoutställningar på kulturhuset. stor besvikelse att de tagit bort min favoritutställning men det fanns inget att göra. vi gick på stan ett tag, åt varsin muffins på american cookies, det gör jag inte mer säger jag bara! aldrig igen och om jag får för mig att göra det, STOPPA MIG!

jag ligger i min säng nu och ska se lite avsnitt av vänner tänkte jag! myspysbarometern sprängs nu, alltså.
mer då? jag har äntligen gjort bestämda planer med felix, vi ska ses nästa fredag jag kan knappt bärga mig!
ehm.. jag åt ett äpple nyss, för er som bryr er. vilket ni gör. annars skulle ni inte läsa min smörja, som gustav kallar den.

nuu börjar det bli flummigt. jag har druckit för mycket kaffe. haha.

<3









lite bilder från kungsan. håll utkik på facebook också!!


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0