alldeles för mycket text

nej, men se så många läsare redan! vad trevligt, då blir man taggad på ett inlägg. imorse steg jag upp fem efter som nk slog upp portarna för sin rea klockan sju. ebarmeligt tidigt och jag köpte faktiskt ingenting (tänker på milano) men min kära mor ville ha hjälp med några inköp. jag känner mig faktiskt väldigt stolt över mig själv som enbart kom hem med hennes kassar och inte spenderat ett rött öre - än.

imorgon får jag äntligen hämta bilderna från engångskameran som jag fotade med på min födelsedag, längtar! lämnade som bekant in den förra söndagen! när jag hämtar de ska jag också lämna in bilderna från gårdagens picknick, det gick åt en hel film men det är föga förvånande med tanke på hur fotogeniska vänner jag har! kommer antagligen inte att hämta den rullen förrän jag kommer hem från gotland, helgen vecka 27 om jag inte missminner mig så då får jag gå och längta efter de också!

nu ska jag koka en stor kopp te eftersom jag fått ont i halsen, ringa min bästa vän som antagligen redan svingar klubban på golfbanan och sedan ska jag träffa en vän.

det är så mycket jag måste hinna med den här veckan, sedan är jag ju borta så länge! imorgon ska jag grilla med lite folk, bland annat joey och davinho (puss till er, grabbar!) och kanske hänger skippy med också. sedan blir onsdag en sorgens dag, jag ska vinka av tjejerna på centralen eftersom de ska till peace and love vilket innebär att vi inte kommer ses förrän tidigast tredje augusti. usch.

torsdag eller fredag ska jag lämna över alfred till skippy eftersom han ska vakta mitt träd medan jag är borta. håll honom vid liv, skippy!

det finns tyvärr inga bilder från gårdagen, i alla fall inga digitala men jag kan säga som så att de kommande fem veckorna kommer att vara olidliga, bitvis! och vad vore en get-together utan vattenkrig? därefter tog vi en liten fika istället för middag, mysigt. tack för igår hörni, ni vet att det inte finns tillräckligt med ord!♥

hursomhelst, nu vill jag ha mitt te! 

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0