har en fjäril i håret och vänner i borlänge

oj, jag har varit dålig på uppdatering! idag är jag inte så glad av flera skäl, det främsta att jag var tvungen att säga adjö till fanny, vickis, rossi, alex, carro, linda, skippy och david idag. gusten och johan har jag redan fått säga hejdå till och det gör mig ledsen. haha, tycker inte riktigt om att bli så känslosam men visst strömmade tårarna när tjejerna gav mig min födelsedagsring, graverad med den första bokstaven i våra namn och datumet då vi blev vänner. herregud.

två mms från festival området har jag mottagit, jag önskar att jag var där också. de får ha kul för mig också helt enkelt.

jag orkar inte vara ledsen så jag bör antingen 1. städa, 2. skriva eller 3. sova..


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0