hello you

nu har jag snart varit vaken i tre timmar. onödigt? javisst. men jag har faktiskt kommit mig för att börja med matten, kollat på några avsnitt av the city (alex, kom hem!) och fått en rejäl update från PT och festivalområdet.

jag ska träffa mimmi i stan om två timmar och springa förbi skolan samt köpa en present till en sprallig sjuåring som mimmi känner. det blir kanske sista gången jag spatserar omkring i mitt älskade stockholm på alldeles för lång tid. måste hem relativt tidigt ändå, börja packa till både gotland och italien. min plan är att strukturera upp detta så smidigt som möjligt så hinner jag kanske, kanske träffa tjejerna en gång till innan jag åker.

hmm, jag ska nog ta med mig hunden in till stan. bli kanske lite krångligt men jag har ju fått det förklarat för mig att jag borde ta mer ansvar gällande henne. varför inte äta kakan och ha den kvar?

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0