jag låter det vara sådär helt och hållet, fast jag bryr mig fortfarande - såklart

oj, så väldigt lite jag gjort idag.. eller fått gjort snarare. jag lämnade förvisso in min engångskamera och måste vänta till på tisdag nästa vecka innan jag kan hämta dem. finns inte mycket att göra än att längta.

det känns som om jag inte riktigt kan få grepp om situationer just nu.. så jag tänker testa att inte göra någonting, bry mig, men inte göra någonting. imorgon ska jag träffa fanny halv tio och äta frukost, gullegumman åker vid 1 och är borta alldeles för länge, rossi och vickis åker också imorgon och joey stack igår. saknar honom.
hur som helst gäller det att fokusera på bra saker och inte bli rastlös! det är den största fällan för mig, blir jag rastlös blir jag helt galen.

det känns som om det måste hända något! fast poängen var att inget skulle hända, att jag skulle njuta av att vara hemma innan italien. det här måste jag styra upp. vilket är lika med att få saker att hända. men det är ju så; man måste ta saker i egna händer. om det är värt det. haha.

vädret ska vara dåligt imorgon också... här går man och vill ha sommarkläder. meningslöst.

precis som det jag skriver här just nu. ni ska se mina word-dokument, kreativiteten flödar, fast jag vågar inte publicera grejer. det finns bara en person som läst saker skriva av mig. och han är inte här.

nej, nu får max komma tillbaka till datorn annars somnar jag!

Comments
Postat av: CK

men jag går också och är helt rastlös... jag vet inte vad jag ska göra men det känns som om jag MÅSTE plugga men jaaaa..... det måste man ju inte.... och vi borde ta det på tors :)

2009-06-15 @ 09:58:24
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0