le mot världen och världen ler mot dig

och så var historia A avklarat. det blir nog, deffinitivt, säkerligen ett vg. nu sitter jag med mitt sista arbete i samhällskunskap A. jösses vad den här tiden har gått fort! jag ska skriva om demokrati och så vidare, lämna in på fredag men jag kommer mig inte för att göra ett skvatt!

imorgon ska jag ha pluggdag med alex och PT men då har vi två, i mitt fall tre, fyra, fem andra saker att göra. jag ska hur som helst inte ha några lektioner igen förrän på måndag.

helgen blir nog gryym och vädret håller i sig! fast jag har ingen klänning. och musiken hänger på davinho och joey. mindset. det kommer blir bra. men vädret ser ut att hålla, enligt min nya drog; SMHI.



kanske är att hoppas på för mycket? men jag är glad!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0