MEN HALLÅ, JAG SKA JU RESA BORT LÄNGE!

jag läste just det här och drabbades av någon slags våg av jag-vet-inte-vad men jag kände plötsligt att jag inte vill åka bort! jag vill inte åka till italien och gotland, jag vill vara hemma med mina underbara vänner! ni kommer i alla fall ha varandra här hemma, men vad farao ska jag ta mig till!? visst, italienare är snygga som attan men fattar jag vad de säger?!  nope.

jag kom nyss hem från frukost med fannydanny som åker till helsingborg idag, vickis åker till norrland och PT till liverpool. johan är på mallis och david och skippy jobbar. så även aleval. gusten är väl med manne och linus.....

jag vill stanna hemma! eller nej, jag vill ta med alla underbara till italien. det är det enda rätta. "packa kappsäcken, cricky".

ärligt talat. hur har jag tänkt!? trodde jag att jag skulle kunna försvinna från jordens yta i drygt en månad? det är dyrt att smsa och ringa och internetcaféer kanske inte finns i varje gathörn? vad farao ska jag göra!?!?!?! vilken ångest, alla kommer åka bort och när jag kommer hem kanske alla blivit punkare eller bohemer och säger typ "e-höm.. johanna vem?"


så nu är folk upptagna och borta, delete-knappen på min datorn funkar inte och jag har inte alls så mycket pengar.. och jag vet inte vart jag vill komma med detta...


tack fanny för imorse, supermysig frukost!


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0