och så börjar man överkonsumera tandkräm

god morgon. efter en ganska orolig natts sömn är jag glad att jag inte genomförde planen att dygna med melle. då skulle jag vara död. måste packa grejerna och ta tåget med bror min in till stan. franskan lär vara helt meingslös, eller, jag tror att vi skulle se på film. det kan blir bra!

rugby efter lunch, joeyboy kommer agera lärare. det kommer att bli najs. hem och råplugga efter det, så att jag får så mycket tid som möjligt att leta klänning de närmaste dagarna! herregud, vilket problem....

mitt rum är lite kaosartat just nu men guess what; jag orkar inte fixa det just nu. jag orkar verkligen inte. ska istället packa väskan och hänga på sl.se.

btw, tv4vadret.se in my heart; det ska vara 22 grader hela dagen. därför ser jag ut såhär;

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0