sista lektionerna för året idag!!!!

efter en minst sagt miserabel morgon är det fint att ha så härliga vänner som förgyllde frukost och dag, hade sista examinationen för året, jag kan inte fatta att ettan är slut om tre dagar! ofattbart.

riktigt goda nyheter också; jag åker inte till gotland den 24 juni!!!!!!!! jag stannar hemma två veckor och är bara på gotland i en!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åååååh så underbara nyheter! jag blev överlycklig, till och med djerven ville läsa mammas sms. jag kommer sakna att ha honom som lärare.

jag hade egentligen världens planer efter skolan men saker kom ivägen så jag åkte hemåt, hoppade av vid ett visst "köpcentrum" för att leta efter något till brorsan som fyller 15 på söndag och jag bestämde mig för att ringa till mimmi för att kolla om hon ville ta en fika. lyckligtvis ville hon det. vad det var skönt att träffa henne så, efter väldigt lång tid. under de två timmarna vi fikade kände jag att det var ungefär samma sak och det gjorde mig lycklig. tack för idag, mimmi!


gammal vänskap rostar förhoppningsvis aldrig

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0