studiedagar är till för lek och lekdagar är till för plugg

det är helt otroligt hur trött man blir om man blir störd när man har sin rem-sömn. då blir man liksom extra trött... för min del är det inga lektioner förrän på måndag som sagt, men nu måste jag skynda iväg till bussen snart för en pluggdag med rossi och alex. och så måste måste måste jag hitta någonting glittrigt..

min nya drog SMHI förutspår; regn, regn och åter regn. men vad skådar mitt norra öga? jo men sedär, från 12-24 på lördag är det uppehåll! jag hoppas att vädret är svensksommaraktigt igen till jag slutar skolan på fredag! herregud.. en del av mig vill inte.

nu måste jag hinna ut med hunden.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0