Sans le soleil les oiseaux ne chanteraient plus


aleval et moi.

jag började dagen alldeles för tidigt, vid 06.30 och vid 09.00 stod jag på slussen. jag irrade omkring i alla olika stadsdelar på diverse ärenden på rekordkort tid och sedan mötte jag upp aleval. sådär söta var vi.

alex var så galet snygg att jag tappade hakan inne på en affär.

ses snart, felix?


vi hoppade omkring i jakt på saker och jag köpte mig en kavaj på myrorna för 105 riksdaler. smart drag, mademoiselle!


och på hemvägen förälskade jag mig i den här tjejens skor. fast vi kommer aldrig få varandra, det är dömt att misslyckas...

nu sitter jag och tittar på en ganska dålig film på tcm och undrar vad farao som hände med min borta-vecka.. jaja, hemmakvällar har ju alltid varit mysiga så nu ska jag göra teeeeeeeee.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0