stockholm syndrome



här ligger jag och tittar på film. känner verkligen inte för att göra någonting annat. min pappa är rätt fin när det gäller dagar som dessa, han förstår sig på behovet av glassburkar. det är sällan han ställer frågor, det vågar han inte men om jag ber om en glassburk så vet han att då är det glassburk som gäller. red alert, ni vet.
 
lite fotande blev det idag, stockholm är faktiskt ganska imponerande och jag förstod inte för ett år sedan varför turister så enträget envisades med att komma hit. nu förstår jag.

skolavslutningen imorgon och som det verkar nu ska vi äta middag tillsammans hela gänget. det blir nog underbart! klädkris orkar jag inte bry mig om så jag drar väl bara på mig första bästa klänning jag hittar.

idag var det i alla fall klasspicknick som slutade med att johan krossade ett ägg i mitt hår så jag åkte hem till honom och tog en dusch. trevligt att känna sig som hemma liksom och hans föräldrar är jättesupertrevliga. tack igen, johan, för den trevliga hårvården............................

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0