agnes inser

sötnosen agnes gick just hem efter att ha kommit över på en kopp te i mitt teverum. hon har aldrig varit här tidigare men kände sig, till min enorma förtjusning, som hemma!

nåväl, te och prat. en simpel måndag. varför gör man inte saker oftare på vardagar? om jag får säga en sak, så vill jag säga att vardagar borde vara ypperliga dagar att förena nytta med nöje. detta pratar jag just om med den här killen också.
jag föreslog senast idag att vi bör, inom en snar famtid, äta ute en vardag, carro och alex verkade tycka att det var bra.

agnes är i alla fall en superduperhyperfin tjej! och te blir mycket godare med henne. hon ger bra råd på alla fronter. särskilt när det gäller mode. jag blir galen över den där marc jacobs clutchen!
jag och agnes spelar tennis tillsammans. tennis/terapi som vi börjat kalla det. agnes gör torsdagar snäppet roligare och ikväll, även måndagen!

jag börjar bli trött nu. och farligt flummig. men jag är två inlägg från 500 så jag kör på ett tag till.

puss och kram till agnes!

Comments
Postat av: Agnes

Puss och kram till johanna! :D Som btw inte gör torsdagar så tråkiga hon heller

2009-05-04 @ 21:56:50
URL: http://frokenstenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0