dag två - torsdag

det finns någonting obeskrivligt personligt över första gången man borstar tänderna tillsammans med en polare. men första dagen/natten som sambo med johan gick bra, jag sov som en stock i världens skönaste säng i eriks rum!! vaknade bara en gång, ungefär vid fem och johan knackade på dörren kvart i sju. hann både äta frukost och klädkrisa men gick till sist i samma kläder som jag satte på mig från början - framsteg!

agendan för idag är ytterligare en lektion innan vi slutar, sedan ska jag till mitt möte och joey ska lira squash med pojkarna. och sedan lär han tvinga mig att bli klar med religionen...

ska försöka knäppa lite bilder också.. update kommer senare!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0