föör eer soom bryyr eer

hej. det är morgon. men det är fredag också! ikväll ska jag äta middag med max. det var väääldigt länge sedan vi träffades, återigen vill jag säga att det verkligen inte känns som bara ett år sedan vi gick i nian tillsammans trots att det inte känns som om ettan har varat i ett år. det måste ha varit en underligt lång sommar förra året...

imorgon kommer släkten hit och firar mig och grabbarna, blir säkert väldigt trevligt! alltid roligt att firas såklart!

på söndag är det ingenting mindre än morsdag! hoppas att ni inte glömmer att köpa blommor och jag vet inte vad! fast jag får ju tillbaka mina pengar imorgon så jag måste fixa en present på söndag. det är därför jag ska träffa skippy.

nu fick jag bråttom eftersom jag loooovade johan att äta frukost idag!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0