home, safe and sound

den här tjejen är träffsäker:


vet ni en sak? jag är hemma igen. jo, jag och johan har separerat, men vi bestämde oss för att försöka fortsätta vara vänner så det känns jätteskönt. håller på att packa upp det sista och har just pratat lite med fina skippy i telefon. hinner kanske, förhoppningsvis, om turen är på vår sida ta en fika imorgon. vore ju mysigt.

kvällen består/har bestått av kvalitetstid med mina söta bröder som jag tror har saknat mig mer än de vill erkänna. vi har kollat på harry potter och ätit (läs: frossat) glass i stooora lass! hejdå midjemått, det var kul att ha dig här!

haha! och nu ska ni få se på grejer! jag kollade igenom kameran förut och vad finner jag om inte en drös bilder på fötter som grabbarna smygtog med min kamera när jag inte var hemma igår hos johan!! jag gillar dem skarp alltså! grabbarna då, inte bilderna...





pratade just med johan. jag frågade om de mystiska bilderna på kameran och han berättade gustens ursprungs plan var att fota sitt ass. TACK för att ni inte lät honom göra det!!

dags att packa upp det sista och sedan ska jag visa er en sak!
jag saknar redan min sambo.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0