"jag är för billig för mitt eget bästa"

alltså. jag lider av en sak. ett syndrome som gör att jag inte riktigt tänker efter hur vissa saker komma låta när jag säger dem. och det är alltid, alltid, ur min mun som dessa saker, som följs av gapskratt och en misstolkstämpel, kommer från. haha, men det bjuder jag så gärna på.

idag tillexempel smsade mamman till mina änglabarn och sa att jag inte behöver barnvakta dem på lördag. jag barnvaktade ju som bekant förra måndagen vid klockan 5 på morgonen och fanny tyckte att jag skulle få extra betalt för det. så jag sa att jag nog bara kommer få 100 kronor för den morgonen och när mina fina vänner frågade varför sa jag:

"men alltså.. jag är för billig för mitt eget bästa.."

misstolk. gapskratt. jointen did it again...

jag har packat klart nu. om någon skrattar åt min resväska imorgon skall jag ni få på moppe! haha, nej men jag har sagt det för men jag måste säga det igen; jag älskar mina vänner.

Comments
Postat av: fanny

och vi älskar dig <3<3 ska du flytta?

2009-05-12 @ 19:35:50
URL: http://fannysjogren.blogg.se/
Postat av: amanda

vart ska du lilla kära johanna?



kram

2009-05-12 @ 20:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0