jag har gråtit till den här låten förut...

kunde inte sova inatt, förmådde mig att lyssna på kent till klockan halv två då jag somnade med hunden vid magen. hon är bra att ha oftast. dock är hon lite grann som svårflörtade tjejer i filmer, på morgonen har hon alltid stuckit...
jag skaffade mig i alla fall en latte av den söta killen på espresso house vid fridhemsplan efter lunch och nu har jag och johan nästan kirrat vår engelska lektion.

vill spilla lite tid och köpa saker men jag köpte ett nagellack för en timme sedan... borde använda det nu när jag inte har något vettigt att göra! är lite disträ just nu men jag kommer igen.



såhär sover hon när hon inte skedar med mig.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0