jag kanske inte är lika frisk som vanligt...

vägrar fortfarande inse att jag kanske är sjuk. har i alla fall ätit frukost och druckit te. ännu inte pluggat. måste verkligen göra det snart! men jag är så omotiverad. egentligen skulle jag vilja dra in till stan i höga klackar, spendera pengar för att låtsas må bra. men om jag gör det finns det ingen ursäkt för att inte plugga.

försökte just övertala min bror och hans polare att hänga med mig till söder.. den gubben gick inte eftersom de vet att jag är sjuk.

en sak som jag kan muntra upp mig med är, och det här kommer låta väldigt skumt men kom ihåg att ni hörde det från mig; jag kan öva på att packa inför i sommar. det är nämligen såhär: att jag suger på att packa. jag har alltid med mig för mycket saker, för onödiga saker och för tunga saker. till råga på allt hittade jag en lagom stor second hand västa på söder i fredags, det vore coolt om jag köpte den för 200 pix och lyckades packa allt jag ska ha med i den!

nu blev jag taggad. jag ÄR frisk. så det så.


Comments
Postat av: CK

haha vem älskar inte fanny?

2009-05-10 @ 18:20:34
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0