je suis trés fatigué parce que j'etais de garde les enfants chez mon voison

god morgon, jag kom just in genom dörren efter att ha barnvaktat sedan klockan fem. barnen sov såklart.

"de brukar sova till halv åtta ungefär, du skulle ju också kunna lägga dig en stund. fast du brukar väl gå upp tidigt?"

jo. det brukar jag. särskilt när jag börjar skolan om 6 timmar. såklart.

brorsorna har inte stigit upp ännu. sängen lockar så otroligt men jag ska inte lägga mig i den. kreativitetens timme är slagen. jag ska bädda och duscha alldeles strax. och kanske blogga om något meningsfullt efter det.

jag känner mig i alla fall väldigt snäll efter det här. snäll och trött.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0