jo, det gör jag nu

god morgon! lyssnar på mina begravningslåtar (hej, carro) och har klädkris. jag kommer nog inte hinna med frukost och jag är som sagt övertygad om att jag kommer misslyckas grovt på provet. haha, hoppsan. tyvärr kan jag inte säga att det var mitt fel dock.

jag har gjort en upptäckt! deportees. jag är som columbus. nej, ärligt talat, deportees blir man glad av! tre grabbar från umeå som just släppt sin tredje platta (under the pavement - the beach)och som mina tjejer kommer se på p&l i sommar. nästan som om ödet gör det med flit..

jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få lägga mig i sängen och sova men nej. krut. bomber och granater. jag tänker inte vika mig mer, någonsin. jag tänker hålla huvudet högt, stå upp för mig själv och det faktum att jag inte gjort något fel överhuvudtaget.

jo, det gör jag nu.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0