michael cera in my heart

god morgon! fredag; svenska och historia och sedan hem. eller hem och hem, antingen blir det lunch med amanda eller så funderar jag på att förlåta carro så att hon kan hjälpa mig att shoppa min outfit till idrottsdagen på kärsön. fannydanny kom med det underbara förslaget att hela klassen ska klä sig som fotbollsspelare på 70-talet om jag fattade saken rätt.

man skulle kunna säga att vi lär satsa på michael ceras joggingstass från filmen juno. åh, vad jag är kär i den killen. jag har för mig att det snart kommer en ny film med honom, "nick and nora", där han nog spelar mindre fumlig tönt och mer småkär bandmedlem. längtar!

hur som helst, blir det inte lunch med mandi som jag saknar så in i vassen så måste jag kanske förlåta carro för igår... men det tar emot alltså.

något annat som stör mig är att det alltid är sol på morgonen och sedan molnar det på tills eftermiddagen. gör någonting!

måste äta frukost!

Comments
Postat av: amanda

In many ways, they'll miss the good old days- strokes



je t'aime

2009-05-08 @ 17:44:33
Postat av: Johanna

je t'aime aussi! <3

2009-05-08 @ 22:45:25
URL: http://cheriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0