några snälla saker

joey - tack för att du är bra på att prata i telefon och för att du blir härligt knasig vid rätt tillfällen!
rossi - tack för snacket idag!
fanny - tack för att du litar på mig!
carro - tack för att du är du!
alex - tack för att du är så söt och glad!
hela gänget  - tack för att ni finns här för mig och stöttar mig även när det regnar!
dumbo - tack för att du är min bästa vän, förlåt för att jag börjar skratta mitt i våra gräl. jag hoppas att du förstår att allt det där jag sa egentligen inte spelar någon roll, du är något av det bästa jag har.


hittar ingen passande låt...


Comments
Postat av: ernstr

My Friends - The Beatles? ;)

2009-05-29 @ 08:59:04
URL: http://xenusism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0