nu ska ni få se på annat!

ska jag vara helt ärlig kändes det lite ledsamt att bege mig hemåt från johans place, vi har haft så himla roligt/mysigt/trevligt. bussresan hem bestod av coldplay, mottagande av underliga blickar för min fina resväska och lite uppgivna blickar från mitt håll ut genom fönstret. men så kom jag fram till ektorp och på min färd hem kände jag hur allting var grönt, varmt och luktade sommar! som att bli välkomnad hem.

och hem kom jag med mina tunga väskor. traskade upp på rummet och vad står där, perfect match till min gungstol och mitt lapptäcke, om inte den otroligt retro, uråldriga symaskinen från singer från... länge sedan. jag minns när morfar tog hit den, jag var väl nio eller tio. den stod nedanför källartrappan ett tag och sedan bosatte den sig i garaget. men nu är det början på en ny era då den fått flytta in i mitt rum! jag blev överlycklig över mitt nya nattduksbord! det coola är att jag tror att jag kan få den att funka igen!





just lovely

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0