okej, jag är sjuk...

jag erkänner. jag är sjuk. jag lär inte springa 5 kilometer imorgon men jag lär skriva klart mina uppsatser. that's right - plural... mycket att göra.

drog i alla fall med mig brorsan och kasper till stan, köpte fina, för stora ringar och strumpisar.
hittade inga tishas till bror men jag har bestämt hävdat att vi ska göra ett nytt försök mycket snart.


vi såg denna man med två skyltdockor på ryggen. vem har sagt att man inte kan se vidunderliga ting i stockholm?

den obligatoriska latten och två av de 11 ringar jag har på mig numera.

broder tuck posar i ny jacka!

som det ser ut nu lär vi inte ses någon annanstans än hemma hos mig imorgon...

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0