photografic

lubbe har köpt sig en ny nintendo DS. den där med kamera ni vet. därav snodde han även mitt största minneskort till kameran. men det gör ingenting, som kompensation har min käre far nämligen beställt två stycken dubbelt så stora kort som förhoppningsvis levereras på tisdag. det betyder alltså 8000 bilder sammanlagt! värt att vänta? I think so!

jag hittade en engångskamera i min skrivbordslåda! kom ihåg att jag köpt den för några månader sedan, dels var den billig och dels så tänkte jag att det kunde vara skojigt att ha i sommar så att jag kan sammaställa ett fotoalbum i slutet av sommaren.

nu måste jag hjälpa till i trädgården, jag hatar trädgårdsarbete och jag svär på att jag kommer bo i stan när jag blir stor. vad som hände med min plugga-till-franskaprovet-eftermiddag vet inte ens jag.



snodde torsdagskvällens bästa bild av PT. observera johan som ligger och lurar i gräset. älskar den här bilden!

Comments
Postat av: Agnes

full.jpg" rel="nofollow">http://img3.cdn.crunchyroll.com/i/spire2/05112008/a/b/4/6/ab466211b2c4f0full.jpg



behöver jag ens säga nåt mer? hahahahahahah nej men jag skojade. Fast det finns faktiskt några snygga! ;D <3

2009-05-03 @ 01:32:10
URL: http://frokenstenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0