handen på hjärtat



jag vill också vara student...

jag var med skippy idag, råkade fika rekord-länge och sedan drog jag med honom på en liten svängom i city. han är en fin kille, minst sagt, men han var (som vanligt) försenad så jag fick en kvart då jag strosade omkring på åhléns, jag fyller ju 17 imorgon om en vecka så det kanske är hög tid att lyckas önska sig saker?

nu har jag just pratat med johan också, som sagt saknar jag min sambo och break-ups are hard... vi tjafsade om blommor och kuddkrig. och frukost. imorgon har jag ett tidigt möte kvart över 8 och sedan ska jag förhoppningsvis äta frukost med carro innan skolan början. på eftermiddagen kommer fotboll spelas!

jaja, nu ska jag försöka lyckas komma in på facebook, packa ihop mina saker och... något mer..

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0