i'm having my beret on

det ska regna idag när vi ska spela fotboll! det är inte så bra och dessutom har jag inga bra fotbollskläder om det prompt ska regna...

igår ringde jag en gammal vän för första gången. efter första signalen slängde jag på luren. jag vet inte varför, jag vågade inte riktigt ta risken att inte veta vad jag skulle säga, eller så ville jag inte möta personens reaktion på andra sidan linjen. snart ska jag våga ringa igen.

hur jag än klädkrisar är det pennkjolen som åker på.. det är underligt faktiskt! men nu är den på igen och här sitter jag, påklädd och klar men ska inte åka förrän om 26 minuter. tidspessimisten...
måste hem efter skolan och börja backa i sjukt stora lass! varför får ni veta sedan...

det är en regnig måndag, så då måste man göra det man kan för att få ut någonting av dagen! det ska vi se till att göra nu, hörni, idag ska bli en bra dag trots dåliga förutsättningar!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0