jointen flyttar in


21.40 en superfin bild på carro som jag hittade i kameran, tagen av rossi idag. lite random sådär.
    sitter bredvid johan och äger ut racer på någonting så otippat som WoW.... trodde aldrig att det skulle hända.. pratar samtidigt med honom på skype, också första gången. självklart sitter johan och vägleder mig. jag har gjort mig hemmastadd och johan är den bästa av de bästa! frågade honom när han brukar gå upp på morgonen och han sa att han brukar gå upp sju. "wow!" tänkte jag, "sov morgon, vilken lyx!" nu har vi enats om att han ska väcka mig kvart i sju så att vi garanterat hinner äta frukost och så att jag hinner klädkrisa minst en gång.

mestadelen av kvällen har joeyboy faktiskt tvingat mig att plugga religion och det är jag tacksam för! de kommande dagarna kommer nog att bli mycket bra för mina frukost- och pluggvanor. hoppas att jag lyckas ge lika mycket tillbaka genom mitt jobb som "barnvakt".

meen, nu är klockan 22.18 och jag ska sova här i min lånesäng. om jag kunde somna när det är ljust skulle jag kunna ligga och titta på hustak men jag måste ju ha mörker. hejdå, ångest och hej, eriks säng!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0