happy life, please never leave

gaaaah! undebara sommar, underbara liv och underbara dag. jag började med att fynda lite skräp på hötorget när jag kom inte till stan; ett armband och en underbart fin och billig klocka, 50 bupp. fast jag var tvungen att köpa ett batteri till den också. värt.


hoppade sedan runt ett tag för att hitta en passande present till lubbe som blir nio svåra år på tisdag. hittade en present på urban outfitters och där köpte jag även dessa grabbars EP:



hmm, fint. sedan hade jag massor med tid att slå ihjäl så jag bestämde mig för att köpa en milkshake på american cookies, de kostar 20 spänn. men det visade sig att de inte hade några så jag spatserade till youghurt shopen och har ni hört på maken; en milkshake kostade 45 spänn!! konstigt att jag gick därifrån, ehm nej! istället köpte jag vatten och satte mig med Mme bovary en stund.

ödet, slumpen, benen bar mig sedan till humlegården i nästan tre timmar. man tappar tidsuppfattningen ibland om man har huvudet bland moln som inte finns.




vårkänslor, sommarkänslor.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0